Zapytanie ofertowe – Zakup czasu antenowego w telewizji i radiu oraz zapewnienie emisji spotów reklamowych
Dodano: 06 listopada, 2014
Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju – Sekretariat Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, z siedzibą w Warszawie przy ul. Chałubińskiego 4/6, zaprasza do składania ofert na zakup czasu antenowego w telewizji i radiu oraz zapewnienie emisji spotów reklamowych dla kampanii społecznej promującej kształtowanie bezpiecznych zachowań wśród uczestników ruchu drogowego. Planowany czas emisji kampanii to 2 czerwca 2014 r. – 16 listopada 2014 r.
Szczegółowe zasady Konkursu określa zamieszczony poniżej Regulamin Konkursu wraz z załącznikami. Oferty należy składać do 22 maja 2014 r. godz. 16:15 w wersji papierowej oraz na nośniku cyfrowym na adres:
Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju
Sekretariat Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego
ul. Chałubińskiego 4/6
00-928 Warszawa
z dopiskiem: zakup mediów 2014 – kampania „Zwolnij!”.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Organizator Konkursu nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie ewentualne problemy techniczne, w szczególności nie ponosi odpowiedzialności za wadliwość działania łączy internetowych lub połączenie i funkcjonowanie sprzętu telekomunikacyjnego.
Uprzejmie informujemy, że umowa na realizację zamówienia zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą na wzorze umowy, znajdującym się w załączniku.
W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia, wyjaśnienia lub doprecyzowania ofert.
Konkurs nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121, z późn. zm.), jak również nie jest konkursem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.).
Wszelkie pytania dotyczące rozeznania można zgłaszać pocztą elektroniczną na adres: paulina.karbowy@mir.gov.pl. Odpowiedzi na pytania mające wpływ na ew. zmiany w Regulaminie Konkursu będą zamieszczanie na stronie dedykowanej konkursowi (www.mir.gov.pl zakładka „Rozeznania rynku”).
UWAGA!
Dokonano zmiany w treści Szczegółowego Opisu Zadania, stanowiącego załącznik nr 1 do Regulaminu Konkursu:
– w punkcie IV.6a wykreślono zdanie „Wartość wskaźników w przypadku poszczególnych spotów powinna być zbliżona”, tym samym punkt ten otrzymał brzmienie: „W trakcie trwania Kampanii spoty będą emitowane rotacyjnie (w tym samym okresie), w celu budowania efektywnego zasięgu 1+ i 3+ oraz GRP każdego ze spotów w wybranych stacjach telewizyjnych oraz w wybranych stacjach radiowych, dopasowanych do grupy docelowej.”;
– w punkcie VII.1b wykreślono słowo „podobny”, tym samym punkt ten otrzymał brzmienie: „rozkład emisji spotów w czasie musi być dokonany w taki sposób, aby każdy ze spotów w każdej wersji osiągnął, najwyższy możliwy do osiągnięcia poziom zasięgu 1+ i 3+ oraz GRP.”.
Do pobrania: